Tilbud til skoler

Sidder du med en religionsopgave eller vil du bare gerne vide mere om hvad det vil sige at være kristen i en frikirke, så læse videre her

• Hvad er en frikirke?
  • Hvordan er I anderledes en Folkekirken?
  • Hvorfor er I egentlig kristne?

Det er nogle af de spørgsmål vi ofte får når vi har besøg af elever fra folkeskoler eller gymnasier. Og det er spørgsmål, som vi meget gerne tager tid til at svare på.

Har du være på besøg i Lyngby Frikirke med din skole, kan du klikke her for at finde links og information fra dit besøg.

Vi mødes gerne med større eller mindre grupper og kan strikke et program sammen der passer til jeres behov.

For mindre grupper anbefaler vi at I kommer en søndag og deltager i en gudstjeneste og vi tager så gerne en samtale over frokosten, hvor I kan få lov til at stille alle de spørgsmål I gerne vil have besvaret.

Joel Bagnall

Helena Bagnall