Gå til indhold
Gudstjeneste v. Rebeka Vlaisavlejvic + Årsfest

Vi fejrer det år der er gået og ser frem om det år vi har taget hul på. Der vil være forskellige indslag og orientering samt debut på det nordsjællandske kaffebord.

Kom og vær med!

Joel Bagnall

Joel bor i Lyngby sammen med sin kone, Helena og de to sønner Mattias og Elliot.

Han af en del af tjenesteteamet i Københavns Frikirke og lokationspræst for Lyngby.

Joels hjerte er at simpelthen se mennesker aktiveret i det som Gud har lagt i deres liv.

Han har tidligere ledt et ungdomsarbejde i staten Queensland. Undervej hertil har han både være skolepræst og været med til at udvikle et multi-site ungdomsarbejde og en missionerende bevægelse ud over staten, hvor man har set tusindvis af omvendelser til Kristus.

Efter at have været "troet på og opdraget" af ledere selv har Joel en passion for at se, at ​​unge og lovende ledere vokse og påvirke verden gennem "den lokale kirke", især i Europa.

Kendetegnende for Joels tjeneste er et ægte og autentisk ønske om at se Guds kraft ændre og forme folks liv. Ved hjælp af humor og en let nærvær bringer Joel klare og trosfyldte indsigter fra Guds ord. Han er overbevist om, at folk ikke bare ændrer sig gennem en god prædiken, men ved at møde Guds tilstedeværelse.

Oplysninger