Hvor er vi?

Her finder du kontaktoplysninger og information om parkering i området.

Lyngby Frikirke, Toftebæksvej 13, 2800 Kongens Lyngby.

Gudstjenester

Der er gudstjeneste søndage kl. 14.00. Første søndag i måneden er samles vi til fællesgudstjeneste på Frederiksberg (Filippavej 3) kl. 10.30.

Alle er hjerteligt velkomne.

Parkering

Der er enkelte p-pladser på Toftebæksvej 13, som ofte vil være optaget når gudstjenesten starter. Derfor anbefaler vi at parkere i parkeringskælderen under Lyngby Storcenter. Dette er gratis om søndagen. Bemærk at der er parkering forbudt på vejen foran kirken. Hold generelt godt øje med informationerne på p-skiltene.

Der er også enkelte pladser med gratis parkering, hvis du kører ind ad en lille stikvej modsat nedkørslen til parkeringskælderen ved Toftebæksvej 9.

Ovenfor Lyngby Lokalbane er der også enkelte pladser ved vejsiden.

Se endvidere kommunens side over parkering i Lyngby bymidte

Bus eller tog

Hvis du ønsker at komme til Lyngby Frikirke med offentlig transport, kan du finde den bedste forbindelse på rejseplanen.dk Vi bor 800 m fra Lyngby st. og lige ved siden af Lyngby Lokal st.

Skriv til os