Vi støtter

Som kirke tror vi på vigtigheden af, at vi bruger de ressourcer vi har fået, til at hjælpe andre der ikke har de samme muligheder. Det at give er et essentielt element i Guds natur og derfor en naturlig del af det at være kirke.

Lyngby Frikirkes økonomi er baseret på frivillige donationer. Vi ønsker at bruge en god del af disse gaver til at række ud til mennesker, som har behov for hjælp. Derfor støtter vi forskellige projekter af både humanitær og missionerende art. Vi støtter projekter på fast basis og giver hjælp til ad-hoc-projekter som indsamlinger i forbindelse med katastrofer. Du kan nedenfor læse om nogle af de projekter vi har valgt at fokusere på.

Lyngby Frikirke støtter disse projekter gennem faste bidrag fra en del af de midler der gives som gave til kirkens arbejde. Det er også muligt at støtte projekterne gennem øremærkede gaver gennem Lyngby Frikirke.

Se mere om hvordan du kan give til arbejdet her